14 Temmuz 2007 Cumartesi

Seçme Sıkılhanlar: Miy Şarkıları

SKLHAN 8 tem 2007

- Alo Sıkılhan annen ben, salı akşamı için bi yere söz verme şirket koromuzun konseri var. Baban ve sana en önden yer ayırttım. Koyu renk kıyafet mecburi, bi de benim solo yaptığım bi yer var orayı kaydetmeni rica ediyorum senden, profilden ama gıdım gözükmiycek, evet…
- Vaay Lıve Earth konseri veriyosunuz haa…
- Yok bizimki şirket marşı gibi bişey. Hani reklamlarda Akbank Miyleri söylüyo ya ondan. Ofisimizin Dünya Başkanı Bokhan Bey yazdı ve besteledi:

Ofisim benim şirin ofisim
Klimam kahve otomatım
Hani ya da benim özel otoparkım
Üretir hep personeller
Hakkını verir chief advisörler
Çalışanlar alır bonus
Solitercileri kapıya koruz.
Mesaide kapalıdır msn imiz
Yüzde 4 büyümek hedefimiz.

- Büyüyünce noolucaksınız?
- Mizah bu değil Sıkılhan, reca ederim zevzekleşmeyelim, evet. Şarkının “Solitercileri kapıya koruz” kısmında ben soloya çıkıyorum. Biliyosun soliter, iskambil falı oyunu. Şarkının burasında şirket ruhu için şarkılar söyleyip parende atarak neşe içinde mesai yapmak yerine gizlice soliter oynayan personel eleştiriliyor. Aslında pozisyonum gereği benim “Hakkını verir chief advisörler” kısmını söölemem gerekiyodu ama o satırı türlü ayak oyunlarıyla Hümranur karısı kaptı. Neyse ben de ses etmiyorum, ofis eylülde 78 kişiyi işten çıkarıcak. En başta Hümranur’un adı yazıyo. Hayır bi de yakışsa. “Balıketiyim” diyo ama varil gibi karı. Oynasın bakalım şimdi “canım şirketim” diye göbek atsın, Geo’nun önünde gerdan kırsın, görürüm ben onu eylülde… Masasını toplarken gidip sokucam lafımı: “Benim satırımı kapıp solo söylemek neymiş, gördün mü atık varili” diycem
- Büyüyün artık be.

* * *

- 08.08.08 de naapıcan Sıkılhan…
- 07.07.07 de yaptığımı Bunalgül.
- Naaptın ki, bi party ortamı, yakınlarına küçük hediyeler. Farklı, değişik, rankli, harcamalar, şirin, yeni, tüket?
- 09.09.09 da yapıcaklarımı düşündüm uzun uzun…
- Sen var ya 00.00.00 sın Sıkılhan. Aç da kendi organellerinle dalga geç hayvan! Bol sıfırlı hayvan. Doğala özdeş ayı aroması, sığır şenliği, geleneksel onsekizinci atgötü festivali.

* * *

- Aloğ. Alo Sıkılhan dayın ben dayın, Ömür… Yaa “BBG yeniden başlayacak” deye bi laf dolanıyo bizim burlarda Kemirgenlerin Mehmet Tv de duymuş Fotonların Durmuş’a söylemiş. Yeniden başlıycaksa biz ev ayarlarız onlara onu söyliycektim… Tupleks. Çift tuvalet, şofben var, tüpü balkonda zehirlenme tehlikesi yok yani. Su guyudan geliyor buz gibi. Bahçesinde bostan var, organik tarımlar. Dut ağacında hamak, öyle urgandan yapılma değil, tülden böyle, cıplak yatan olursa galçalarına halat izi çıkmaz yani.Gızlı erkekli yatacak bol bol yer mevcut. Gameraları da yerleştirdim hatta ben. Alo… Ne gülüyosun dürzü. Benim kötü bir niyetim yok, maksat bizim buralar tanınsın, ticaret olsun. Mülkümü kiraya vermek istiyorum ne var? “Rızkın onda dokuzu ticarettendir, ticaret yapınız” buyurulmuştur… Bak hala gülüyo. Bi sürü insan geliyo bi siz gelmediniz lan kızlı erkekli. Bak “Ünlü ziyaretçilerimiz defteri” açtım buraya en son geçen pazar Fıs Fıs İsmailgil geldi “Ömür Ağabey’e sevgi ve dostluğunan gülümseyerek, gerçekten güzel bir mekan” yazdı… Alo… Kapadın mı… Alo… Davut Güloğlu gelecek bak. Katula’yı söylüyordu hani… Şimdi “Yerim seni” yle çıkış yaptı… Alo?