23 Eylül 2007 Pazar

Facebook Delirmesi Üzerine Sıkılhan Yazısı

- Allo Sıkılhan, ban Bunalgül. Baksana ne diicam: Bilmam farkında mısın biz seninle taa aysiku dan beri arkadaşız. Üstüne msn çıktı, yonca geldi, derken şimdi herkes feysbuukta. Bunca insan, bunca bilgisayar ortamı geldi geçti ilişkimizi hiçbirisi yıpratamadığ… Boru diıl yani, düşünsene sen aysiqu dan bir sevgili yapabilirdin kendine, ya da ben msn den bir çocuk bulup Floransa’ya yerleşmiş olabilırdım. İletışım çağı bu zevklar renklar sürekli değişip gelişiyo, ilişkiler epriyo, sanal olarak herkes orospulaşabiliyo, dünya küçülüyo ama biz…
- ….
- Alo… Sıkıl senin taraftan bi tıkırtı geliyo… Alo… Bu tıkırtı ne bööle ya… Alo? Aloooooooo! Yağ tıkırdamaz mısın lütfaaan… Ne o ööle tık tık yaaa… Aşkım naapıyosun ordaaağ? Aloooo? Bu ne yaa? Alo… Ne bu? Mors alfabesi olabilır mıığ? Alo… Tık tık diye mors alfabesi di mı buğğğ!
-….
- Evet anladım mors alfabesi… Ne diyosun peki… Alo? Tık tık ne diyosun. Alo… anladım ben seni yiğıvranç hayvan. Aldım ben mesajı, var ya; hayvanlarca kere hayvansın Sıkılhan. İlk insanların ilki, önde gideni, bayrak sallayanı, fişek atanısın. Eşeksıpalığı sektöründe lidersin… Tıkırdama, hayvanlar odası başkanı, tıkırdama diyorum.


829. Sayı Leman'dan kısaltarak