17 Ekim 2007 Çarşamba

23 Bavulla Döndü

Kuruçeşme’deki Les Ottomans Otel’in sahibi Ahu Aysal bir süre önce hem alışveriş hem de tatil yapmak üzere Londra’ya gitmişti. Ahu Hanım, daha sonra Brüksel’e geçti. Önceki gün de İstanbul’a döndü. Bir haftalık tatiline bir bavulla giden Ahu Aysal tam 23 bavulla döndü.
Ahu Hanım “Alışverişe dayanamıyorum. Kendimi kaybediyorum. Biliyorum bu kez biraz abarttım” dedi.
(Posta- Milliyet Magazin)

BAVUL OLAYLARININ DEHŞETENGİZ YÜZÜNÜ BLOGLARIN AMİRAL GEMİSİ AÇIKLIYOR

"Yalnızca sana konuşurum Kayaç Abi" diyerek blogumuzun magazin editörü usta gazeteci, duayen kişi Kayaç Hırıltı'yı arayan Mağdure Hanım sırasıyla şu yok yere kendini gazlayan hamasi "Beyaz Türk" geyiklerini çevirdi:
*"Çok yer gördüm hakiykaten bizim memleketimiz gibi yok ayol. Bu tabii Güzellikler felan.
* "Artık herşey bizim memleketimizde de bulunuyor. Eskiden bir neskafe getiriversinler diye pilot ahbapların dibini yalardık, ahahaha"
*"Alışveriş ederken beni İtalyan zannnediyollar. Ecnebi tipi var bende ahaha"
Daha sonra son günlerde çok sık tekrarlanan "Avrupadan elli bavulla döndü yetmiş bavul getirdi" haberleri için konuşan Mağdure Cicozlugil Kayaç Abi'ye içini döktü:
"Olay görmemişlik, delirme, çok afadersiniz bir ayılık değil tam tersine bir klas bir kalite hadisesidir. Ben uçağa bindiğimde bir adet hakiki timsah derisi bavulum vardı. Uçağın bagajında birbaşka timsah derisi bavulla çifleşip çoğalmış olmalılar" diyen Mağdure Cicozlugil üreyen bavulunun resmini basın mensuplarına dağıttı.