24 Ekim 2007 Çarşamba

"Basın Sana Canım Feda" hususuyla ilgili olarak Bir lakırdı

(.....)
– Yunan Basını bizim basına “Küstah Guguşlar!” diye başlık atmış Kamuran Abi. Kışkırıcam da bi çeviri hatası olabilir diye sabrediyorum.
– Sen merak etme Fettah, ööle bi birinci sayfa yaptım ki yaparken kendim kışkırdım. Resmen havaya girmişim. Bi ara şöförümü eve yollayıp ortaokuldaki anı defterimi istettim... Kumkapı’dan Rum okul arkadaşım Niko’nun defterime yazdığı sayfayı parça parça ettim. Arada Sosyal ööretmenimiz Meliha Hanımın sayfası da gitmiş... Kendimi kaybetmişim. Şöförümü yollayıp Meliha Hanımın mezarına çiçek koydurttum. Sen düşün yani, ben kendi yazıma bu kadar havaya girdiğime göre, okuyucu noolur?
– İyi de Kamuran Abi, karşılıklı olarak biraz aşırıya gitmiyo muyuz?
– Nea? Sen de bana barış plağı çalma şimdi Fettah. Hain misin nesin? Rum kuklası. Açık konuş kaç drahmi para aldın? Bi dakka dışarı çıkma esirimsin, güvenlik şunu sandalyeye bağlayın.
– Ama Kamuran Abi, ben sadece... Yani biz gasteciyiz. Sadece haber olayı. Soona iki tarafın fanatikleri de kışkırıyo, yok yere savaş isteyen süper karanlık güçlere alet olmay...
– Sus... Sadece gasteciymiş. Ben ööle diilim ama. Gerekirse şöförümü gözümü kırpmadan cepheye yollarım. Kıpraşma, esir parçası. Güvenlik şunun saçlarını kesin, bitlenmesin...


Menekşe İstasyonu Adlı Kitaptan