26 Temmuz 2008 Cumartesi

Çillere benzemek için ameliyat olan Çiğdem Savaş ameliyattan sonra ilk kez görüntülendi.(Hürriyet)


KONUYLA İLGİLİ Bİ ÖYKÜ:

LÜZUMSUZ LAKIRDILAR (Lmanyak Ağustos Sayısından Özetlenerek Alınmıştır)


İLİŞKİ UZMANI VE YAŞAM KOÇU SARI DOBRA LANBÂNU OHNUR BİZLERLE…

* PARTNERİM AMELİYATLA KENDİNİ TANSU ÇİLLER’E BENİ NAFİZ DAYISINA BENZETTİ

Sevgili Lanbanu, iki yıllık partnerim manken ve takıtasarımcısı Förstnur şu sıralarda moda olduğu üzere bir seri estetik ameliyat geçirerek kendini Tansu Çiller Hanımefendiye benzetti. Bana ise çocukluğundan beri tipine masum bir hayranlık duyduğu Nafiz Dayısı’na benzeyebilmem için estetik ameliyat olmam konusunda ricada bulundu.
Sağlıklı ve modern bir ilişkide partnerlerin arzularını karşılıklı olarak yerine getirmesine inandığım için ben de bu isteğine uyarak, toplam 178 dikişli bir ameliyat geçirip iki ay hastanede yatmamın ardından bunun Nafiz Dayısının gençliğine benzedim.
Ancak ben Nafizleştikten sonra ilişkimizin bir tutku maratonuna dönüşmesini beklerken Förstnur benden giderek uzaklaştı. Çünkü dediğine göre Nafiz Dayısını andırmama rağmen daha çok Nafiz Dayısının bir büyüğü olan Fuat Dayısının kopyası olmuşum. Fuat Dayı ise bir ayıymış, çocukken Förstnur’u bir çok kere dövmüş. Bu yüzden benden soğuması kaçınılmazmış.
Bunun üzerine tekrar bıçaklar altına yatarak bu kez 765 dikişli bir ameliyat serisi geçirdim toplam 3 ay hastanede yattım, silikonu, porseleni, derken epey bir masraf yapıp Nafiz Dayı’nın gençkenki burnundan düşmüş gibi bir hale geldim.
O dakkadan sonra ilişkimizde bir bahar havası yaşanmaya başladı. Förstnur bana ruh ikiziymişim gibi davranıyor, bir dediğimi iki etmiyor, kimi zaman bir geyşa gibi uysal, kimi zaman bir panter gibi yırtıcı ve arzu dolu oluyordu. Benim ise mutluluktan içim içime sığmıyor, daha da Nafizleşme arzusuyla yanıp kavruluyordum.
Nüfus Müdürlüğüne bir üst yazıyla başvurup adımı Nafiz Dayı olarak değiştirtmem, Fenerbahçe Spor Klübü’ne asil üye olarak baş vurmam, ehliyetimi ağırvasıtaya çevirmem, kütüğümü Sinop’a aldırtmam ve Bizbizecell tarifesine geçmem o tarihlere rastlar. (Nafiz Dayı o tarifeyi kullanıyordu)
Gelgelelim gerçek Nafiz Dayı, ki kendisi doğal olarak epey yaşlıydı, Tatyana adında bir hayatkadının kollarında can verince benim mutluluğum da sonaerdi.
Förstnur beni hayatkadınlarının peşinde koşan pis bir zampara olmakla, evde gül gibi karısı dururken (Halbuki biz Förstnur’la evlenmemiştik) mutluluğu dışarda aramakla suçladı. Hepsinden önemlisi benim öldüğüme inanmaya başladı.
Bir cesetle aynı evde kalamayacağını kendisinin ölüden çok korktuğunu söyleyerek yüzüme karşı bir fatiha okuyup beni terketti.
Şimdi soruyorum büküp de boynumu, ben bu ilişkiyi nasıl kurtarabilirim Lanbanu?

* Ölümün yeni bir başlangıç olabileceğini hiç düşündün mü Nafiz?
Öncelikle bir cilt bakımı yaptır. Öldüğün için biraz solgun görünüyosundur.
Kendini şımart küçük tatlı minik hediyeler al.
Cesedinle barış.
Kendine Füme veya Somon rengi kruvaze bir ceket al altına gri gabardin bi pantolon giy, keten de olabilir ama buruşur, dikkat et, partnerinin karşısına çık. Dikkat et ama aniden çıkma biliyosun kız ölüden korkuyo. Ona tatlı küçük bir tektaş, yada minik bir kolye bir haftalık spa kürü gibi sevimli armağanlar götürmeyi unutma. Hediyeleri verdiğinde zaten yumuşıycaktır. İşte tam o anda lafa gir ve
“Aslında sen de bir ölüsün Förstnur” de
Madem o senin öldüğüne inanıyo sen de onu kendisinin de öldüğüne inandır. Böylece iki ölü olarak yepyeni bir ilişkiye başlayabilir, şık cafelerde minik değişik tadlara, tektaş pırlanta, rüzgar, tekne, mentol, ferah, klimatize ortamlara yelken açabilirsiniz. Öpüyorum çok, babay Nafiz.

Atilla Atalay- Lmanyak