27 Temmuz 2008 Pazar

MİLLET DELİRMİŞ OLMALI SAYIN BLOGSEVERLER! PATLICAN SICAĞI MIDIR Kİ BU YOKSA BAŞKA BİŞEY Mİ

Soyun soyun rahatla
Depresyona giren İngiliz savcı, çareyi çıplak modellikte buldu: Artık rahatım. Hatta eski mesleğime dönmeyeceğim İngiltere’de Bedfordshire Kraliyet Savcılığı’nda çalışan Clifford Allison (56), iş stresi nedeniyle travma geçirdi. 1 yıllığına strese dayalı hastalık izni alan Clifford’un psikoloğu kendisini rahatlatacak bir uğraş bulmasını istedi. Önceleri tiyatro ve seslendirme deneyimleri bulunan savcı, medya dünyasına adım atmak istedi. İnternette ‘yarı profesyonel erotik oyuncu’ ve ‘çıplak model’ başlıklı ilanlar veren adam, kısa sürede birçok iş teklifi aldı. Bunu bir terapi olarak gören savcı, “Artık kafam çok rahat. Hiçbir stres sorunum yok. Her zaman oyuncu ya da manken olmak istemiştim, şimdi bu şansa sahibim. Yetenek avcıları beni her an keşfedebilir. Hatta şu an bile durumum çok iyi. İşime dönmeyi düşünmüyorum” diye konuştu.

Madem hava sıcak çırılçıplak yiyelim
ABD’nin New York kentinde sıcakların artması üzerine ‘Çıplak Yemeyi Sevenler’ adında bir grup türedi. Yemeklerini çırılçıplak yiyen grubun başkanı, “Kimseyi kışkırtmıyor sadece her şeyi en rahat koşullarda yapabilmeyi savunuyoruz. İsteyen katılabilir, tek şartı çıplak olmak” dedi.

Penis izletti sanat oldu
İSPANYOL sanatçı Jaime del Val, geceleri başkent Madrid sokaklarında çırılçıplak dolaşıyor. Bel bölgesine kamera takan Val, projektör kullanarak penisinin görüntüsünü yüksek binalara yansıtıyor. Val, “Erkekliğimle hep dalga geçerlerdi. Şimdi herkese büyüklüğünü ispatladım” diyor.

(Haberler için bkz.)Akşam

Necip Aptioğlu