18 Şubat 2009 Çarşamba

Mehmet 4 kez yapamaz

‘Sağlık için haftada dört kez seks’ öneren doktor Mehmet Öz'ün babası izleyicileri güldürdü
“Kısa Devre”nin cumartesi akşamı yayınlanan bölümüne, 1982 Harvard Üniversitesi mezunu dünyaca ünlü Türk doktor Mehmet Öz’ün kendisi gibi doktor olan babası Prof. Dr. Mustafa Öz konuk oldu. Cem Mumcu’nun “Oğlunuz ‘Sağlıklı çiftlerin haftada dört kez sevişmesi lazım’ diyor, siz katılıyor musunuz bu görüşe” sorusunu yönelttiği Mustafa Öz, verdiği cevapla izleyicileri kahkahaya boğdu. 84 yaşındaki Mustafa Öz, Mumcu’nun sorusunu şöyle yanıtladı:Bulduk da yapmadık mı“Mehmet öyle yazmış kitabında ama ben okumadım. Fakat böyle dediğini duyuyorum. Oğlum dedim, ‘Bu gibi şeyleri babana sormadan yazma!’ Bunun bir yaşı var. Mesela benim karım, artık kardeşim oldu! Şimdi haftada dört kez cinsi münasebet nasıl olacak? Bunu Mehmet’in de yaptığına pek inanmıyorum. Çetin Altan da bir yazısında ‘Mehmet Hoca haftada dört kez seks yapın diyor, bulduk da yapmadık mı?’ diye yazmış. İşin bu tarafını da düşünmek lazım.”

Necip Aptioğlu