7 Ağustos 2009 Cuma

BU HAFTAKİ SIKILHAN'DAN

- Sıkılhan, merhaba koçum, Hırgürkan ben. Reis Hırgürkan, aynı zamanda Yırtıcılar Gourup Dış Tıcaret ve Müteahhidlik ve ... Herneyse bazı ünvanlarımı hatırlayamıyorum. Yani neticeten memleket sevdalısı, ekmeğinin peşinde, gerekirse kalbi şefkat fakat gerektiğinde vuruşmasını bilen manevi değerleri, evvela kadına şefkat ama ana ola...
- Alo, evet?
- Lafımı kesme lan, şerefsiz!. Evet... Ne diyodum şimdi ben?
- Adını söyledin: Hırgürkan....
- Evet, harneyse. Koçum şimdi şööle, bana bi miktar çok afedersin meni ve salya örneği lazım. Bi de... Diş kalıbı. Boyunları ısırmakta kullanılan...
- Ehem... Eööö... Şimdi kardeş... Nası söylesem. Bak, sizin alemde bu şekilde mi teklif ediliyo bilmiyorum ama... Ben henüz o tip bi ilişki yaşamadım, ayrıca günün birinde böyle bir karar verecek olursam da sen benim tipim değilsin. Yani, boynunu şehvetle ısıracağım biri, başkası olurdu hehalde...
- Hüleaaayn. Aç lan 3G yi suratına tükürücem! Sen bizi ne zannettin şarrafssiz. Ben adı geçen sıvıları ve ısırıkları kendim için istemiyorum. Vursıkcan Abim için lazım...
- Anlıyorum. Ehemmh. Ben kendisini tanımıyorum tabi de. O niçün benden böyle bişey istemeye karar vermiş? Facebook’tan resmimi felan gördüyse, ordaki resim sahte yani, ben o kadar düzgün diilim. Ayrıyetten Almanya Gersenkirşen’den gelen halamın ailemize domuz gribi bulaştırmış olabileceği söz konusu olduğundan ailecek karantina altındayız biz. Veba da olabil... Ebola...
- Sus layn! Sus, gelir deşer bütün sıvılarını saçarım ortalık yere. Abim bi kıza tacavüz ederkene kızı tabanca kabzasıynan yaralamak suretiyle darp ve müessir fiil ayrıyetten fiili livata yaparken... Kız, sen kaç kurtul, şikayetçi olmak suretiyle. Ters zamanda medyalar önünde şikayet etmiş bi de orozbu müşteki. Olay büyümek suretiyle.
- E sizinkiler için tereyağdan kıl çekimi bile daha zor bi iş olur diye anlatırsın hep. Bu kez problem ne? Abin bi başka Yırtıcılar Yolucular Isırganlar Gourub’un kızını felan mı örselemiş? İtin iti mi ısırması, boynundan arzuyla...
- Kiim. feriştahıyla dalaşsak adamımızı ipten alırız evelallah tabi de... Derhal abilerimizi aradık. “Geç haberimiz oldu. Bu aşamadan sonra pek bişe yapılamaz” dedi Ekipten Şefik Abi. Fakat olay rapor yazılması esnasında yetmişyedi türlü karışıklık yaratılmak suretiyle hepten içinden çıkılamaz hale getirilebilirmiş. Kızdan alınan ısırık tıksırma ve kudurma, höykürme, salya saçma örnekleri eğer bi şekilde kaybedilirse, karışırsa, çalkalanırsa, kavanoz gırılırsa, hademe yanlışlıkla içerse, bilim adamına Hipokrat SLX marka bir dört çeker jip alınırsa herşey değişebilirmiş. Şimdi karışıklık yaratmak için ben tanıdık kardeşlerimden salya felan istiyorum. Olay bundan ibaret, ben ipne felan diilim yani, gerekirse bir kızı parçalalayarak çocuklarımın anası ve... Kapadın mı peki? Alo... Kapa bakalım. Bu durumda bizzat ben gelip senden örnek toplıycam Sürmene işi piçakla. Şerrafsiz!

* * *

- Allo Sıkıl miriba 3G’ni açsana bişi anlatıcam sana.
- Bende henüz tek “G” var onu da görmek istemezsin Bunalgül. Gerçi zannedersem orama bile 3G kaçmış olabilir medya bombardımanı sonucu. Üçe kadar saymasını zor beceren kazmaların alayı bu konuyla ilgili türlü çeşitli geyik çeviriyolar. Ne satışmış kardeşim be. Sanki seneye 4G diye bi halt çıkarıp onu sokmaya uğraşmıycak yamyam sürüsü.
- Aman her moka karşı ol Sıkılhan. Yanlışlıkla şu dünyanın ekstralarından tad alırsın. Terliksi hayvanın terliğini tut kulağına, böylelikle farklı ol, entel ol, dantel pişir!
- “Dünyanın ekstraları” ne lan?
- Bu dünyada bonuslar var Sıkılhan. Eğer sen gri bi insanlarsan, o bonusların yerlerini bulup kendine ekstra mutluluklar, minik hazlar yakalayamazsın. Sen yepyeni bir cep telefonunun ekranı üzerindeki koruma jelatinini sıyırmanın ne demek olduğunu bilebiliyo musun? O minik tatlı şeye masaüstü desenleri, melodi arayışları, ritm, renk.
- Hayvanlarca kere hayvansın Bunalgül. İlk insanların ilki, önde gideni bayrak ve kuyruk sallayanısın. Hayvanlar konfederasyonu dönem başkanı, eşşoleşekler odası asbaşkanısın...
- Bu... Bunlar ama benim laflarım.
- Hayır efendim ben yeni aldım bu lafları, jelatinini şimdi sıyırdım.
- Ay hakkaten sıyırmışsın sen. Sıyır sürüsü!!!