9 Ağustos 2009 Pazar

İLİŞKİ UZMANI VE YAŞAM KOÇU SARI DOBRA LANBANU OHNUR BİZLERLE....


BEYİM KENDİSİNE BULDUĞUM KADINI ALDATIYOR


Sayın Sarı Dobra, herşeyden önce bir ilişki koçu olarak insanların ilişkilerini güzelce yoluna koyduğunuz için teşekkürü borç bilirim.
Çevremdeki bir çok kişinin ilişkisi sizin gibi koçların sayesinde düzene giriyor. Hamdi abim sizden gelen tavsiyelere uygun olarak kömürlüğe kitlediği karısını çıkardı, onunla küçük minik bir butik otelde başbaşa tatil yaptı, karısı ise saç modelini değiştirdi ve şirin seksi küçük iç çamaşırları giyerek kocasına süprizler yaptı. Beraberce ufak kanepeler yiyip tektaş elmas takınarak mutlu mesut şekilde alışveriş ettiler.
Gerçi Hamdi Abim tavsiyelerinizi gerçekleştirmek için bir kuyumcuyu soyduğu ve dükkan sahibini bıçakla ağır yaraladığı için 24 yıl hapis cezası aldı ama sonuçta ilişkiye para girmiş oldu ve esasen birbirini seven bu ikilinin ilişkisi kurtuldu.
Sayın Dobra, ben ise bambaşka bir dertten ilişkimi kurtarmaya çalışıyorum. Aynen siz gibi ilişki uzmanı ve sahne sanatçısı olan Sayın Hülya Avşar’ın bir tv programında yaptığı “Erkekler ara sıra başka kadınlara gidip zevklenmeli ki o ilişki sağlam olsun. Bu şekil aldatmalara ilişkinin sigortası gözüynen bakmak lazım” şeklindeki açıklamalarını hatırlarsınız. Ben bu ilişki taktiğini sayın Avşar’dan duyar duymaz derhal bir kadın kiralayıp kendisine küçk seksi iç çamaşırları giydirerek saç modelini değiştirdim ve eşim Kâmuran’a minik hoş tatlı bir sürpriz yaptım.
Eşim sürprizimi, yani Şenay Hanım’ı çok sevdi ve Sayın Avşar’ın dediği gibi kadından zevklendi. Öyle ki Şenay’a
* Bornova’da çift asansörlü, klimalı bir daire tuttu, Seferihisar’da bir yazlık kiraladı.
* Kadının elmacık kemiklerine silikon takviyesi yaptırırken, üst sıra ön dişlerini komple porselen kaplattı.
* İstanbul Levent Sanayii Sitesi’de, kiracısı içinde, yetmişbeş metrekare bir dükkanı kadının üstüne yaptı.
* Şenay’ın Şenol adındaki ortanca oğlunu İngiltere’ye dil okuluna gönderirken, eski kocası Ferhat’a da ikinci el Toyoto Raw 4 marka cip aldı. Cipe çift tiwitırlı ses sistemi taktırttı. Kadının annesini Koşuyolu Saadet Abla Huzuevi’ne yatırdı. 1983 de İzmir Urla Karayolundaki bir trafik kazasında hayatını kaybeden merhum abisi Sinan’ın mezarını yaptırdı...
Ben bütün bu olup bitenlere ilişkimizin sigortası gözüyle bakıyordum . Ne olsa kocam kadından zevkleniyordu, yoksa niye bütün bunları yapsındı.
Fakat zaman içinde kocam benim kendisine arada bir zevklensin diye bulduğum kadını aldatmaya başladı.
Bana “Şenay’ın yanındaydım, küçük oğluna Samatya Hastanesi’nin önünde toptan amelyat malzemeleri satan bi tükkan açtık” diyordu ama ağzı alkol kokuyordu. Belli ki başka birileriyle meyhanelere gidip alem yapıyor, mutluluğu dışarda arıyordu.
Son olarak Şenay bana telefon edip “Taciser Abla bizim Kâmuran Laleli’de bi hotelde Ludmilla adında bir kadından zevklenirken ahlak zabıtasına tutulmuş” dedi. Sözde kendisine “Ahlak masasında çalışıyorum” diyen dolandırıcı bir şahıs, şantajla Kâmuran’dan 4000 dolar kadar bir para almış. Ayrıyetten “Ludmilla’nın ülkede oturma iznini ayarlarım” diyen bir başka sözde “yabancılar masası yetkilisi” de “5000 Avro lazım abi” diyesiymiş.
Şenay bana“Abla aramızda 2500 er Avro para toplayalım, Ludmilla’nın çalışma müsadesi işi hallolsun, böylelikle Kâmuran o kadından zevklenmeye devam eder bu da bizim ilişkilerimizi kurtarır” dedi.
Ben de kendisine ilişki uzmanlarından öğrendiğim ilişkiyi canlı tutma yöntemlerinden birkaç tanesini sıraladım, Şenay’cım dedim, “ilişki tazelenmek istiyo” dedim, sen dedim ;

* Saçlarını oryalle aç, ön tarafını kahkül kestir.
* Partnırınla küçük bir kıyı lokantasında, yada bir butik otelin terasında surpriz bir yemek ayarla.
* Küçük seksi iç çamaşırları giy, partnırının cinselliğine hitap edecek ön sevişme hileleri ve cilveler öğren. Mesela Kâmuran bel çevresindeki yağların (love handle) ufak tokatlarla “şöppüdü şöppüdü” okşanırken “Göbüşşş, oh göbüşşş” denmesinden acaip hoşlanır.
* Deri kaplı zarif bir isviçre çakısı, kronometresi de olan waterproof bir kol saati, bir çift tekne ayakkabısı vb gibi sevimli sürpriz hediyeler onu sana bağlayacaktır” dedim...
Şenay salağı ilişki koçluğundan felan anlamadığı için;
“Abla herif elden gidiyo, komple sıyırdı kafayı, sen geyiği bırak benim bankamatik kartıma 2500 Avro para çıkar da Ludmilla işini halledelim” dedi.

Sayın Dobra, şimdi soruyorum: Ben bu Kâmuran’la olan ilişkimizi kurtarmak için 2500 Avro daha masraf yapayım mı, yoksa yeni bi ilişki daha mı ucuza mal olur?


***
Canım kardeşim, ilişkini uzman olmayan birine elletmiyceksin.
Ortalıkta “İlişki uzmanı, yaşam koçu ve sarı dobra” olmadığı haldeakıl dağıtan, bir tek ilişkiyi bile kurtaramamış insanlar kaynıyo.
Ben Sayın Hülya Avşar’ın yerine sahne alıp Molped adlı şarkıyı söylemeye kalkışsam, kuşkusuz ki komik olurum. Bu hanımefendi sanatçımız da iyi niyetli bile olsa uzman olmadığı halde ilişki ellememeli, ahkam kesmemelidir.
Bu amatör ilişki uzmanlarının ya da sahtekârların eline ilişkini teslim edersen olay işte böyle içinden çıkılmaz bir hale gelir.
Minesotalı İlişki - Kendini Sevme ve Secret Uzmanı Sarah Obezity’inde dediği gibi;
“İlişkiler beysbol maçına benzer. Bazen atıcının topunu iyi bir vuruşla karşıladığını düşünürsün. Oysa sopayla vurup savuşturduğun bir beysbol topu değil, atıcının çiğnediği iri ve salyalı bir tütün topağıdır”
Esen kalın. Işık üstünüze vursun, gözünüze girsin.


Temmuz Lemanyak'ından/ Atilla Atalay