26 Ekim 2009 Pazartesi

SIKILHAN TATİLDE!

- Alo Sıkılhan koçum naaber. Hırgürkan ben, sıhatin sağlığın yerinde inşallah... Yanlış anlama sırf bunun için aradım, sağlığın yani. Bakma sen her mafyada “reis” dediğimiz zirvedeki adam hep yalnızdır. Ara sıra en yakın adamına bile fena muamele darp felan yapmak zorunda kalır... Sen iyisin ya sevindim buna. Aman kendine iyi bak, fitamin narenciye, bol sıvı... Ara sıra istirahatine vakit ayır....Bünye sağlam dursun.... Tamam mı canım, akıllı olun. Bak sen okuldan aradığım 450inci kişisin... Sonra “bünye zayıf, grip olabilir, okulda saçılmasın şeklinde Milli Eğitim Bakanlığı Tamimlerine uyarak okula gelmezseniz, fena olur. Maske takınıp sokakta yürüyün, onla bunla öpüşmeyin, tokalaşmayın, dezenfekte olun, delikanlı olun. Öööle kıldan tüyden hastalıklarla kimse okula gelmezse bizim kantin nası iş yapcak. İhalesiydi, rüşvetiydi, haracıydı... Nası ödüycez bunnarı?... Size güvenip bir yatırıma girdik. Üstelik pederin yeni aldığı füme camlı siyah Doblo’nun taksitleri var daha. Delikanlı olunucak, dezenfekte olunucak, düzenli olarak okul kantininden alışveriş edilicek, o kadar! Bak ben diyeceğimi dedim, kantine devamsızlık eden olursa suratınıza taktığınız o grip maskelerini tek tek yırtıp kimliğinizi tesbit eder darp üstüne darp yaparım....