10 Aralık 2009 Perşembe

DAN BROWN MANİA: KAYIP SEMBOL MEMLEKETİN ÇOK SAYIDAKİ KİTAP OKURUNA DEV BİR KAMPANYAYLA SUNULDU.



NELER DEDİLER



BÜZGE TINTIN: Doom günümdü Heri Potırlarımı da bitirmiştim, güzel bi süpriz oldu. Bişi söölicam bizim sınıfta 23 kişinin "Kayıp Sembol" ü, 43 kişinin PSP'si, 15 kişinin aypodu, 45 kişinin Harry Potter'i var. Üç kişi ise Disneyland'ı görmüş. Gerçi ben Çisil'in gördüğüne inanmıyorum. Onun Ayfon'u da kırık ayfon. Bişi söölicam, bizim sınıfta 20 kişi Daniel Ratcilffe fanı. Bişi söölicem bizim okulda Cud Lav'ı gören bi kız var. Bişi söölicem....


KADRİ KELEBEKKAFASI: Neticede, okuyup tarihini örfünü adetini öğreniyor insan. Kitap okumak tabii ki insan olmanın elzem kaidelerinden olmazsa olmazlarından. Okuyalım, kuyruklara girelim, tüketelim ki, cemiyyet olarak muasır medeniyyetler seviyesine iştirak edelim. Bak ecnebiler, ucuz kompüter, efendime söyliyim starwars oyuncağı, nintendo oyunları içün erkenden kalkıp kuyruğa giriyor, yabanmersinli donutunu yiyip rep yaparak sıranın kendisine gelmesini huşu içinde bekliyor. Tüketiyor, kampanya ediyor, simitci kazanıyor, donutçu kazanıyor, yaban mersini üreten çiftçi evine ekmek götürüyor.


HEDİYE EFSUNER: Ben şahsen sabah yediden beri kuyruktayım. Kaynım Mustafa saat üçte gelip yer kaptı sonra o tükkanını açmaya gidince nöbeti ben devraldım. Kısıt sayıdaymış o yüzden kuyrukta biraz kakışma oldu. Ben kendime iki tane almıştım ama kadının biri cırmaklayarak elimden koparttı resmen kitabı. Yedişer tane alıp evine götüren var. "Hanım naapıcaksın yedi tane kitabı" diye soruyosun "Biz yedi nüfüsusuz kardeşim, anca yeter" diyerekten çemkiriyo. Kendim çok okumuyorum ama çocukları geri kalsın istemiyo insan. Bu kışı "olasılıksız" la çıkarırız zannediyoduk, şimdi bi de "Kayıp sembol" çıktı. Naapıcan almayıp da evlat dediğin can parçası


ATİLLA ATALAY: Dan Brown'ın büyük bir kampanyayla piyasaya girmesi küçük esnafı mağdur etti. Bu durumda benim Kalbin Böcüü adlı kitabım davulcu osuruğu gibi gürültüye gidecek. Piyasa durgun, yaprak kıpırdamıyor, esnaf kan ağlıyor. Böyle giderse eczanelerle beraber ben de kapatacağım, İstanbul için lale felan yetiştirip ekmeğime bakacağım. Olmadı Dan Brown, olmadı...