24 Şubat 2010 Çarşamba

SIKILHAN... BU HAFTAKİ LEMAN'DAN ÖZETLE

- Allo buyrın ben Nurcall size nası yardımcı olabilirığ, konşmlarımız şirkat poltikısı geree banda alınmaktadır, doom tarihinız günayıl olark. Annenizin kızlık zarınının ikincı ve altıncı harflarını alabilr mıyım?
- Ne? Ohanda, burina burinata... Çağrımerkeziniz toptan kırdı kafayı galba Nurcall... Temin ne istediğinin farkında mısın sen...
- Benim ne istadığım öemlı diil beyfandı? Sıkılhan Beyle mi görüşüyarım. Ek kart veriyim mı, yıldıza basın, öbür pakete atlatıyım, tren yolunu tuşlayıp sinyal sesini bekleyin. Kouşmalarımız şirkat plitikısı geree banda alınmahtdr. Babanızın şarap çanağı kulp çeper dodak payı olarak?
- İmdat ziline bas Nurcall, şarıl şarıl beynin akıyo...
- Sormayın Sıkılhan Bey... Öğle yemeğinde çıkan tavuktan tüm çağrı merkezi personeli olarak zehirlenmiş bulunuyoruz. Süpervayzırımdan bi saatliğine mola istedim, o beni Sub Adminstrator Nevval'e yönlendirdi. Nevval beni Pörsınıl Menegement Service Chief Dumrul'a, Dumrul Middıleast Operations Chief Aşur'a, Aşur, General Executive Adminstator Sümeyye'ye pas etti. Sümeyye'nin sekreterinden randevu bekliyorken arada ufak ufak donuma sızdırıyorum... Dünyaya geldiğim güne lanet ediyorum gün ay yıl olarak, zehirlendik işte yavşaklar noolur bi saat mola versek?
- İyi de bütün bunları bana niye anlatıyosun Nurcall? General Eksütiv adminstiratör Sümeyye seni bana mı yönlendirdi, yönlendire yönlendire?
- Konuşmalarımız şirket plitıkısı gereee banda alınıyo... Innhhh... Tamamen saldım...
- Ama fakat...
- Ahzzz... Konuşmalarımız şirket politikası gerei banda alınıyo ya Sıkılhan, o saydığım ibibikler dinliyo bu bantları o yüzden sana anlatıyorum.
- İyi de işten atar seni o beyaz yakalı dazlak kafalı kemik gözlüklü İngilizce ünvanlı esasen Çomba'nın Dübürbük Köyü'nden olan çokuluslu arkadaşlar... Yazık kızım, manyakın felan ama alıştıydım sana. Nasolsa seni atınca yerine başka bi çağrı merkezi cadısı gelip beni delirtme göreviyle o koltuğa oturucak...
- Var ya o koltuğa zçyım ben... Yaptım biraz zaten. Ayrıca senin acımana kalmadım, pis mevduat sahibi, sefil abone. Üçe beşe bakma hangi tuşu bulursan ona bas. Para çarc et bize. Para ver... Kendini sat bize para getir. Yıldız artı kareyi tuşla.. Ahzz...Çarc... Çarc ettim... Çççç...

* * *

- Allo Sıkılhan, bişi söölicam ben Bunalgül. Baksana, Büzge'nin Abisi Elvis Presley bunu biliyo mıydın?
- Yatarken modemi kapa Bunalgül. Başucunda cep telefonuynan uyuma bi de... Zaman içinde insanın beyni pelteleştiriyo diyolar. Aypod kulaklığını da östaki boruna kadar daldırıp basları açma.
- Hemen konuyu yatağa, daldırmaya felan getir de mi sapık... Ben gayet normal bi cümle kurdum bi kere. Beynimde pelte felan yok. Büzge'nin Abisi Doruk, Türk Elvis'i işte ne var. Dünya Elvisler Konfederasyonu Gaziosmanpaşa Şube Başkanı Doruk. Büzge gösterdi; bissürü Elvis kılığı var kendisinin. Favorilerle biriyantin kendinin, kostümleri de annesi Habibe Teyze dikmiş. Belli günlerde toplanıyo bu Elvisler, çeşitli etkinlikler yapıyollar. Bi hobi bu tamam mı? Çin'de bile Elvis toplantıları oluyo. İnternetten bi Hint Elvisiyle yazışıyo Doruk. Afrikalı Elvis Taklitlerine kostüm yolladılar geçengün. Bişi söölicam, bi hobi bir tutku daha: Geçen Roksi'de de Yıldız Savaşları partisi yapıldı. Işın kılıcını, Dark Vader kostümünü kaskını kapan koştu.
- "Karanlık Taraf" a otobüs kaldırıyolar, hıncahınç doluyo di mi?
- Bişi söölicam, gel biz de Navi ırkı hayranı olalım şimdiden. O sektör boş, Avatar daha henüz Ortaanadolu ve Doğuanadolu'da tam patlamadı. Şimdiden Navi kuyruğu saklamak lazım çocuklarımız için. Kült olur ilerde o kuyruk.
- Torruk tüyü var bende gel.
- Ciddi olamazsın hakkaten avatardaki toruk macto kuşunun tüyünü mü buldun biyerden. Ebay'dan felan mı aldın? Mütiş bi yatırım ilerde çok para edicek o toruk tüyü. İnanmıyorum, hemen geliyorum, Kanyon'da buluşalım Toruk tüyünü yanında getir. Çok heycanlıyam, örtüyorum heman telefonu. Toruk yaa süpar, çobaşarılığ, çobaşarılığ...