21 Nisan 2010 Çarşamba

HAFTANIN SIKILHANI

- Alo Sıkılhan, naaber Doksannur ben, nassın?
- Hanut Hypermarket'te Seksenüçnur var, ayrıca promasyon olarak üstüne çukur çorba kâsesi bantlamışlar.
- Sen benle kafa açıyosun ama, Üçkuyular Mahallesi'nde açılacak olan Asselektronic Tiknolociy Markıt'ta, Trici Ciesem telefonlar için, yüzde on indirim var, ayrıca her alışverişten AssPuan birikiyo vee 99.90 a yön bulma yazılımı alabiliyosun.
- Kaybolmıycan yani. Sen şimdi, şu an kaybolsan çok iyi esasen ama...
- Ben diil de, sen kendine 99.90 a bir yön bulmayla yeni bir cep telefonu almak istamaz mısın? Şööle yapıcaz: parasını sen bana ödiyceksin soona gidip benim kartımdan çektiricez. Böölelikle "ass puanlar" bende birikicek. Çünkü neden, ben sana bu indirimi habar verdim, sen ise ass puanlarını bana vericeksin. "Sen kazan arkadaşın da kazansın, arkadaşının bilgilerini ver, onu bize getir, malı sen daat" şeysi...
- Çünkü neden? Neden ben yok yere o cihazları alıyorum kendime?
- Nedemek neden? Ay çok saçmasın yaa. Erkek çocuklar elektroniğe, arabaya ve beyzbola meraklı olur, hafta sonu barbakü yapıp garajda poker oynarken altılı set kutu bira içerler. Kızlar ise alışverişi sever ve cep telefonundan başka elektroniğe sıcak bakmazlar. Onların yerine "aşkım" ları ilgili düğmelere basıp eve uydu kurulumu, alarm, güvenlik kamerası montajı yaparlar. Bi de erkeklerin...
- Altı kere sekiz?
- Kırksekiz. Ne diyodum, bi de erkeklerin gara...
- Vay arkadaş yaa, ezberini bozıyım dedim ama yemedi karı, kaldığı yerden küt diye akıyo.
- Erkeklerin garajlarında tamir takımları olur. Sen şimdi elektroniğe ilgi duymuyo musun? Araba, motosiklet, beysbol? Bak ne diicam, karşı diilim ben yani, gey olabilirsin. Annemlerin köyünde varmış bi tane gey mesala, "Kız Muzaffer" derlermiş. Ama annem çok iyi bi insandı diyo. Tövbe edip Hacca bile gitmiş soona. Baksanağ, gülüyo musun sen orda kıh kıh... Ay yazık sinırını bozdum di mıı, canımsın yaaa... Hakkaten incıtmak istemezdıım. Olsun ööle ol ne var? Baksana, Sevilay Kozmetik'te kirpik belirginleştirici maskaralar, 9.90... Sevilay Cart'ında Sevilay Para birikiyo...Ayrıyetten, selülit giderici kremlerle promasyon olarak sir ağda bantlamışlar:24.45...
- Çünkü neden, ehehe? Niye alıyorum ki ben onları?
- Ay ama hakkaten sapıkmışsın sen. Baksanağ, hiç bişey tüketmeye ilgi duymuyo musun ya sen? Tamam anormalsın da, anormallar da bişi tüketiyodur kendisine göre... Olmaz ki ama bööle, insan fıtratına aykırı. Hiç mi bişey puan biriktirmek istemiyosun? Kapadın mıı? Aman kapat vakit de tüketme. Hiç bişi tüketme, otur sapıkpuan biriktir orda.... Alo... Hayvan fıtratı, arızalı fıtrat!

* * *

- Alo, Sıkılhan. Dayın ben dayın Ömür... Lan hayırsız, size sığınak yaptım, topla gızlı erkekli arkadaş grubunu, gelin buraya sığınalım.
- Niye sana sığınıyoruz ki dayı?
- Bu soruyu soracağını biliyordum. Çoçalıştım çok. Başlangıçta dilim dönmüyordu ama şimdi hiç kaada felan bakmadan bi kerede söyleyabiliyorum: Eyjafjallajokull
- Eyyafyallayökül kün?
- Bak işte senin dilin dönmüyor. "Eyjafjallajokull" şeklinde olacak. Bizzat İzlandacası bu. Volkan uyandı orda, lav saçtı, tee burlarada gaz ve bulutu gelecek, asit yağmuru bırakacak deniliyor. Ben burda bahçeye mis gibi sığınak yaptım sizin nesile. Çinko damlı. Değil asit yağmuru, atom pompası yapsan içerden dışarı- dışardan içeri zerre çıkmaz. Burda olan burda kalır yani. Sen sizin nesli topla gelin buraya, ben bir ay yetecek yiyecek, içecek, internet bağlantısı, müzik,erotik felan depoladım. Bir arada güzel saatler geçirilir, ilerleyen saatlerde alkolun da etkisiyle...
- Etme be dayı. Eloğlunun ne acaip Ramiz Dayıları felanı var, felsefenin damarından çağlıyolar. Senin olayın hep aynı...
- "Ayının bildiği kırk türkü, kırkı da armut üstüne" denilmiştir yeğen, bilmez misin? Yaşımız geçiyo, taşradayık diye ölüp mezara mı girelim burlarda. Noolur gızları toplayıp da gelsen. Hem sizin neslin felsefesi mi var bre, "vert yiyim, ört yatıyım". Ah ben biraz daha
geç geleceğidim ki dünyaya siz görcektiniz nası yiniyo, nası... Ah lan... Kapadın mı gene guguş... Alo... Eyjafjallajokull... Eyjafjallajokull... Eyjafjallajokull... O kadar o kadar çalışıp bu lafı söylemeyi boşuna mı öğrendim lan...