26 Mayıs 2010 Çarşamba

ESKİ BİR LİRA'YLA BAŞLAYAN AŞK BENİ KAVURDU Bİ ARA.

SARI DOBRA LANBANU OHNUR YAŞAM KOÇU İLİŞKİ UZMANI

Hem Sayın Seda Sayan gibi bir Sarı Dobra, hem bir ilişki uzmanı hem de yaşam koçu olan kişiliğinizle kısa sürede ilişki dünyasının yükselen yıldızı oldunuz Sevgili Ohnur Hanım. Sayın Safiye Soymanvari içtenliğinizin yanısıra, üst düzey ingiliscenizle ecnebi ilişki sektörünün yeniliklerini anında ülkemize getirebilen kıvrak zekânız, bizleri neredeyse size sormadan bir ilişkiye girip çıkmama noktasına getirdi.
Partnırım Selahaddin'le bir poğaça ve böörek salonunda kendisinin verdiğim 3.75 lira pattesli börek ücretindeki 1 TL'lerden birinin eski 1 TL olması vesilesiyle tanıştık. Kendisi bana ılık bir sesle
"Bunlar artık geçmiyor hanımefendi" dediği dakkadan itibaren derhal kendisiyle bir yuva kurup üç çocuk yapmaya, Adalet Yengemlerin Parseller semtindeki giriş kat dairesine taşınıp düğünde takılacak takılardan bir kısmını eve peşinat saydırmaya, babamgilden kalan üç hisseli tarladan payıma düşen parayı da abimden isteyip, Selahaddin'e Bayrampaşa'daki böörekçiye kolay gidip gelsin diye ikinci el bir Doblo almaya karar verdim.
Ben bu kadar ayrıntılı bir plan yapıp herşeyi anında tasarlamış olmama rağmen Selahaddin, "Bunlar artık geçmiyor hanfendi" cümlesini iki üç kerre üstüste kurmaktan başkaca bi şey yapmadı bu ilişki için.
İlişkideki bu soğukluğunu önce başka bir kadının varlığına bağladım. Ama baktım ki parnaklarında bir yüksük yok idi. Bu durum da gay ya da psikolojkman iktidarsız olabileceği ihtimalini de göz önünde bulundurarak yeni bir plan kurdum.
Adalet Yengemlerin Parseller Semtindeki giriş kat dairesine yerleştikten sonra düğünde takılan takıların bir kısmıyla kendisini ilgili uzmanlara götürüp bir gösterecek, eğer uzun süreli bir terapi felan gerekiyorsa doktora kolayca gidip gelebilmesi için, Kemal Abimden gelecek üç hisseli tarla parasıyla bir Doblo alacak, yapacağımız üç çocuğun ilkini bir gaç senelik alışdırma devresinden sonra dünyaya getirecektim.
Birinci çocuğa Adalet Yengem bakarken, duruma göre biz ikinci çocuğu da yapıp bu süre içerisinde büyüyen birinci çocuğu yakındaki Gönül Abla Çocuk yuvasına bırakacaktık. Adalet Yengemler ikinci çocuğu büyütürken, birincisini yuvadan alarak semtteki Sultan Murad İlköğretim Okulu'na başlatıp o arada üçüncü çocuğu yapacaktık.
Gelgelelim Selahaddin uzunca bir sessizlikten sonra yine "Bayan bu para tedavülden kalktı " dedi.
Bir süre öylece bakıştık. Ben tam kendisinin benimle olan geleceği hakkında plan kurduğunu sanıyordum ki Selahaddin, partnırım, tuttu arkamda beklemekte olan çakma sarışın karıya
"Sizin neyiniz vardı hanfendi" dedi
"Kıymalı kır pidesiynen açık ayran" demesin mi karı buna. Bu lafı vücüdünün her yeriyle tüm dişiliğini kullanaraktan dedi ama. Yuva yıkıcı doşkil.
Ben bu çakma sarışına tam "Yuva yıkanın yuvası olmaz hanım" diycektim ki Selahaddin, paçoza
" Altı lira" dedi. Işıl ışıl ışıldıyordu..
Önce erkeğimin arayışlarına sabır göstereyim, "anlayışlı karı" pozisyonunda finalde herifi bağlıyım, olmadı Selahaddin'i Kurtuluş'a Nadir Abimgilin çalıştığı taksi durağına çekeyim, Nadir Abi'yle duraktan arkadaşları bunu bi temiz dövüp bazı taksici esnafının "sarı öfkesi" ni kendisinden çıkarsınlar.
Sonra kendisini kafa sırada bekleyen taksiyle Adalet Yengemlerin Parsellerdeki giriş katına taşıyıp yaralarını sararak şevkat göstereyim. Kurbanla aramda bir "rehine sendromu" başgöstersin, herif çaresizce bana aşık olsun. Babamgilden kalan üç hisseli arsanın parasıyla düğün yapıp takıların bi kısmını evin peşinatına saydırırken, Selahaddin'in tedavi masrafları çıktıktan sonra kalanla da Doblo alırız felan diye düşünüyodum. Ancak Selahaddin, ilişkimizi temeliden bombalayacak soğuk bir tavırla
"Yoksa soona verirsin abla" dedi.
"Pes" dedim kendi kendime...Şimdi de "abla" olmuştum. O dakka planımı kurdum, Selahaddin'i Kazlıçeşme'de terkedilmiş bir fabrıka arazisine çekip Adalet Yengemin Kocası Suphi Eniştenin beylik silahıyla üç el ateş ederek vurayım. Cesedi orda bıraktıktan sonra bir süre köve gidip ortadan kaybolayım.
Dönüşte Migros'un beş parça kasasında parttime kasiyerlik yapan Şeref adlı çocukla yuva kurup üç çocuk yapayım. Adalet Yengemin Parsellerdeki giriş katına taşınıp, ilk çocuğu hemen, ikincisini iki sene sonra üçüncüsünü de birincisinin sünnetinden sonra yapayım. Birincisi askerden dönende Suphi Eniştemin "Özel Güvenlik Şirketi"nde işe sokup evereyim, o birinci çocuğunu yaptığında bizim ikinci çocuğu başgöz edeyim, ikincisinin düğününde üçüncüsü için hamamdan kız bakayım, üçüncüsünün üçüncü çocuğu olduğu sırada umreye gideyim, önce Sonra beş Parça Kasasından partnerim kasiyer Şeref sigaraya bağlı KOAH hastalığından ölsün, ben bi süre ortanca çocuğumun yanında torun torba bakayım, sonra ben de hayırlısıyla öleyim... Naapayım... Adım Nükhet, söylemiş miydim?

****

Nüket'cim yaşamının hangi bölümüne koçluk yapayım bilemedim.
Evet kadınlar erkeklere göre biraz daha detaylı düşünür ama en dobra ve en sarı halimle söölüyorum, sen abartmışsın.
Ufaktan kafa sıyrılmaya başlamış tasından, o yüzden azcık kendine bak, kendini kendine bağla, ufak sevimli şirin oyunlarla ve sürprizlerle kendini kendi elinde tut.
Saçını değiştir, küçük kırmızı iç çamaşırlar felan giy, kendinle başbaşa küçük sevimli bir butik otelde kırmızı şarap iç, rozeye temkinli yaklaş, bahar için ekose gabardin kumaşlara yönel, basenlerinden ver, ekmeği kes, lifli yi.
Yaza doğru keten kumaş, Şile ve buldan bezi sana kendini daha taze ve fit hissettirecek, kendinle olan ilişkine yepyeni bir boyut katacaktır. Organik kozalak sür, güneşe kısa aralıklarla görün görün kaç, naylom içeren terlik giyme.
Californialı İlişki Gurusu Kendikendine İlk Yardım Koçu, Kuantum Terapisti Bitki ve Taş Uzmanı, İyi Bir Eş ve Anne Julia Jeniffer Carpenter'in de dediği gibi
" Kimileyin, gelecek için yapılan planlar en fazla Şükran Günü'ne kadar ya da çarşamba günlerine kadar yapılmalıdır. Çünkü gelecekle ilgili kesin olan tek şey her çarşamba Wallmart Sebze Reyonunda Kuşkonmaz İndirimi olduğu ve Şükran Günlerinde ise tüm ailenin bir araya gelip hindi yediğidir. Diğerlerini kestiremezsiniz"
Ne güzel bir motto değil mi?
Umarım gelecek ay da görüşürüz. Sevgiyle kalın, ışık gözünüze girsin.