24 Temmuz 2010 Cumartesi

HAFTANIN SIKILHAN'INDAN: ŞAKAYIK SÖZLÜK VE TESBİT EVİ

- Allo, bişi söölicam, Bunalgül ban, çok acele dört tane tesbite ihtiyacım var Sıkılhan. Büzge, Çisil, Borukaan bi de ben "Şakayık Sözlük ve Detay Evi" diye site açtık, ööle tesbit edip bırakıcaz oraya...Örnek veriyorum: Suya bırakılan efervesant aspirin tabletinin baloncuklar içinde göbek atması...
- Seyretmen bittiyse iç o aspirini, iyi gelir bak.
- Bişi söölicam. Bak ben gayet ciddiyim, yaa herşey tesbit edilmiş yaa, sayfa sayfa tesbit dolu her yanlar. Biz yeni açtık siteyi, tesbit edicek bişey yok. Borukaan'la Çisil paso benim tesbitleri kötülüyolar zaten. Bir ayağı altı parmaklı olan Çisil adlı insanların haset paçozlar olması... Bu arada, sen Çisil'in bi ayağının altıparmaklı olduğunu sanırım bilmiyodun.
- Her seferinde mi yaa. Dejavu Meslek Lisesi Müdiresi. Eheğ... Biliyo musun, çok şaşırtıcısın Bunalgül. İnsan seninleyken her an, birbirinden sürprizli, alışılmamış dakikalara gebe.
- Gebe Meslek Lisesi Müdiresi... Nerde gördün bunu, güzel bi tesbit. Hemen yazıyım "Şakayık Sözlük ve Detay Evi" sitemize. Ulusal bayramlarda felan saçını topuz yaptırır dimi bi de bu müdire. Topuz candır, topuzlu müdire yardırır, ohertir... Bişi söölicam, senle konuşurken bunu çata çata yazdım ben, nooldu bil?
- Borukaan ile Çisil yazaryazmaz senin tesbitini kötülediler... Onlar da şaşırtıcı, insan naapıcaklarını kestiremiyo, ehe...
- Evet yaa, bişi yazıyorum, hemen hasetlikten kötülüyolar. Bu arada Borukaan "Gazete foto galerilerindeki taş hatun resimlerini imleçle taciz eden insan modeli. Bakınız: Körsır sapladım mankenin edep yerine diley diley" diye bi tesbit yazmış Çisil hemen onu çok beğenmiş. "Yardırdı ve/veya ohertti butonu" na seksen kez üstüste tıklamış. Bakar mısın yaa, yancılığa, seviyesizliğe bakar mısın? Peki buna karşılık ben naaptım...
- Oh, bilmiyorum tahmin edebilecek miyim? Yoksa... Yoksa... Sen de derhal Borukaan'ın yazdıkları için "Hocam naaptın yaa açıktan sıçmışın" butonuna yüz kez basarak kötüledin mi onu?
- Aynen... Ya Sıkılhan baksana sen bu tesbit paylaşımı platformu işlerinden anlıyosun. Gel senle kendi sitemizi açalım. Zaten ben bu "Şakayık Sözlük ve Detay Evi" konseptinde bir "öteki" gibi hissediyorum kendimi. Resman Çisil ve Borukaan'la yancılarının platformu oldu orası. Adeta ayağı altı parmaklı olanların toplandığı bir şer yuvası. İrili ufaklı ondört sözlükte hesabım var ama insanın kendisininki gibi olmuyo haliynen. Ne diyosun?
-....
- Bişi demiyosun.... Bişi demiyenlerin, hayvanlarca kere hayvan olması... Bakınız ilkinsan, insan spoylırı. Boyfriendinin içinden elli katlı ayı barınağı çıkması. Eşşoğleşşek vs Sıkılhan. Hemen kapat butonuna abandın de mi? Yiğıvrançlık sertifikası. (Leman'dan Özetle)