11 Ocak 2013 Cuma

Kıyafet serbestliğiyle birlikte okullarda ciciş ve kuziş patlaması ve Bunalgül

 
 
(...) 
            - Allo, Sıkılhan Bunalgül ban, baksana bişi söölicam, ne diicam, Çisil salağı ders aralarında kostüm değiştirmeye başladı bunu biliyo mıydın? Çok saçma diil mi ama senca da? Sibel Can konseri gibi, ne o ööle her derse ayrı kostüm. Kıyafet serbest tamam da yani, bütün teneffüsleri giyim kuşama harcamaz ki insan. Şahsen ben bir ders günü boyunca en fazla iki kostüm değiştiriyorum. Fazlası saçma yane...
            - Oh iyice güzelleştiniz.
            - Ya sen de heman dalga geçmaz misin lutfan. Bakımlı olmak kötü bişi diy kığ. Sen luuzırsın, "hateboy"sun diye herkes sen gibi ezik üniformasıynan mı dolaşıcak okulda?
            - Yok ben de değiştiriyorum kostümü, deli gömleği giycem yakında, ramak var... Saçımı da gelin başı yaptırıcam...
            - Yiğıvrançsın Sıkılhan. Renklere, çeşitlere, ışıltılı hayata düşmansın. Gri kere grisin, grinin elli tonusun, hayvanın dibisin, eşoğleşeklik sektöründe lidersin, ayılığın reklam yüzü, frankeştaynın devam filmisin, her yöne iki dakika insan ol be, terbiyesiz!
 (...)
 
Haftanın Leman'ındaki Sıkılhan Köşesi'nden özetle..