18 Ocak 2013 Cuma

LEMAN'DAN SIKILHAN....


 

            - Alo Sıkılhan Öflan Ben Şey Çağrı Markezindan Nurcall. Dakikası 12 kuruşa "Üçüçe Götübüz Pakedi"'ne ilave 45 SMS 2GB internet taahüdünde bulunmuşun bize ama Her Yöne Dakkası 23 kuruşa artı 100SMS ilave veya internet pakedine geçmişin otomotik olarak. Derken "İstiyorum" yazıp 0231234 e SMS atarak "Heryöne Liselim Pakedi"ne geçmişin... Ancak daha önce bize "Dakikası 12 Kuruşa Üçüçe Götübüz Pakedi'nden askere gidinceye kadar çıkmıycam" diye taahhüdte bulunduğun için, o paket de "Her yöne Liselim" ve "Dakkası 23 Kuruş,artı, 100SMS ve İnternet" paketleriyle beraber ücretlendirilmeye.... Ayy çok uzun... Her neyse, bize para virecen Sıkılhan Öflan... Para vir bize...

            - Geç kaldınız... Sizden önce Kablolu Yayın ve Banka Çağrı Merkezleri ailemizi "Taahütlü kampanya, ekstra paket, üyelik aidatı, işletim bedeli" filan diye kerkti. Size bişey kalmadı, haciz geldi bana... Ben artık bankanın malıyım, sataşma bak, bankanın yırtıcıları beni sana yar etmezler ayağından donunu alırlar Nurcall..

            - Vay aç gözlü yavşaklar... Oysa o para bize lazımdı, onunla anlaşılamaz bissürü yeni paket geliştiricektik... Sen mezara kadar bizimdin Sıkılhan... Nasıl oldu, niyçün onların tuzağına düştün? Zorla ekstra kart mı soktular, kapanmamış hesaptan kalan 0.50 kuruşu 400 lira olarak karşına mı çıkardılar, nerenden ne para ırıkladılar, niyçün sana haciz koydular? 
- Valla bilmem. Onların da kendilerine göre hiç kimsenin asla anlamadığı paketleri, kartları, kampanyaları felan var. Durmadan yenisini çıkarıyolar, sonra seni ona geçiriyolar ama eskisini iptal etmiyolar, zorla okul tarafından açılan hesabı asla kapatmıyolar, bildiğin ibnelikler işte....

            - Seni onlara yar etmeyiz Sıkılhan Öflan... Konuşmalarımız hizmet kalitesi geree kaydediliyo biliyosun aha şuraya kaydediyoruz, zikerteriz o bankayı biz. Dağ başı mı lan bura, kravatlı eşkiya mısınız siz aç gözlü dürrükler... Reklamlara para döküp şöhretli yellozlarlan ibişlere milyar yedireceğinize müşterilerinize üçer kuruşluk kıyak yapın. Müşterini zorla kerkip topladığın parayı artislere yediriyosun, ne anladım ben bu işten? Bu kapitalizm bile diil; düpedüz gerizekalı bir kötü kalp örneği anacım... Neye cart deye kesiyosun ki altın yumurtlayan tavuğu. Bırak ufak ufak yumurtlasın yaşadığı sürece üç beş sana yoldursun kendini. Olmaz böyle yamyam tezgah, nerden tutsan elinde kalıyo... Vallahi olmaz. Tamam sistem bu; banka mikecek... Ama biraz insaflı olun be kardeşim. Yuh...

            - Ağzına sağlık Nurcall... Bu sizin hangi pakediniz ya? Ne kadar delikanlı konuşuyosun böyle...

            - Yok yok Sıkılhan sen merak etme... Alıcaz seni o bankanın elinden, yine bizim olucaksın. Kurnazlık görmemiş o banka, dur bak biz onlara neler yapıyoruz, ne paketler, ne tuzaklı taahüdler kitliyoruz... Sinirlerinden ellerindeki telefonu dötlerine sokturucam ben onlara... Dur sen dur...

            - Lan hakkaten ya, birbirinizi her yöne kerksenize ne kadar güzel olur... Yolun birbirinizi, ıstırın, cırmaklayın, habire para carc edin... Hadi Nurcalıma benim, kim tutar seni, yol onlara, kuruş kuruş kitle...

            - Kravatlarından birbirlerine düğümliycem o dazlak finansçıları, "Buyrun ban Şoksenam bankamız size nası geçirebilır?" diyen yayık ağızlı cadalozların ağzını yırtıcam... Dağ başı mı lan bura, dağ başı mı? Sultan "tuttuğunuzu kerkin" diye ferman mı verdi? Sahipsiz mi zannettiniz lan siz bu tüketiciyi...

            - Helal sana Nurcall, kimsesizlerin kimsesisin... Yürü...

            - Yiter be, yiter! Tükettiniz lan tüketiciyi.

            - İşte bu...

            - Kimle dansediyonuz lan siz? Biz beş yıldır cezaevinde yatan, elini telefona süremeyen gazeteci adama telefon faturası kitlemiş bi sektörüz. Sen kimsin de benim elimden adam alıp haciz koyuyon... Nesin lan sen, neyin pakedisin? Esnafın ekmeğiyle mi oynanırmış, şerrafsiz.. Dur bak dur, nası dikiyorum ben onların ocağına 50 metre baz istasyonu kulesini...

            - Kapatıyım da savaş boyası sür sen Nurcall...

            - Kapa Sıkılhan'cım sana çok yazmasın canım benim. Kapatmadan seni "Mazlum Pakedi" ne geçiriyorum ben. Kendi cebimden de 300 SMS ve 100MB internet veriyorum Yalnız sen "İstiyorum, hakkettim ben bunu" yazıp 0231234'e SMS atıcan... Merak etme sen Sıkılhanım, halden anlamak için burdayız, senin için varız, seni çılgınca arzuluyoruz. Başka sektörlere yoldurtmayız seni... Şevkatli, minik, bidi bidi ifak sevimli yaratıklarız, tatlı tatlı kıpraştırıyoruz baz antenlerimizi, ıbbık ibidibidibi... Şeni gidi şeni... Cici... Bebbiş... Kuti kuti...